• Home
  • Facebook
  • Twitter
  • Sykpe
  • Myspace
  • Tuesday, January 4, 2011

    Aku adalah aku





    Nama ?
    Muhammad Syazwan Afiq b. Rusli

    Samaran ?
    Wan @ Afiq

    Agama ?
    Islam


    Tempat tinggal ?
    Klang, selangor

    Tarikh lahir ?
    16 Oct 1990

    Hobi ?
    Badminton. Reti keee?

    Cita-cita ?

    Doktor ada, penyiasat ada, tpi sape aku lepas nie
    Cita-cita nak gempak je, tak nak kalah!

    Food. fav ?
    Semua makanan aku makan. Jangan di hidang depan aku!

    Drink. fav ?
    Teh panas

    Mutiara kata ?
    "Ukhwah itu bukan terletak pada pertemuan, bukan pada manisnya ucapan di bibir tapi terletak pada ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya."Al-Ghazali.


    Aku adalah aku... dan aku tetap aku... Biarpun apa berlaku aku adalah aku... Kerna aku hanya insan biasa... 

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...