• Home
  • Facebook
  • Twitter
  • Sykpe
  • Myspace
  • Wednesday, January 5, 2011

    Tahun 2010 meninggalkan seribu kenangan

    Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua!




    Salam tahun baru 2011 kepada semua para blogger sume..Alhamdulillah, akhirnya 2010 telah melabuhkan tirainya . Banyak coretan dan kenangan yang di tinggalkan di tahun ini. Ada suka, ada duka, ada menarik, ada menyakitkan yg meninggalkan kesan pada kita semua. Segalanya sekarang tercatat dalam lipatan sejarah hidup kita selaku seorang umat manusia yang sedang berjalan dan mengharungi kehidupan di dunia tuhan.
    Sehingga hari ini,aku amat2 bersyukur kerana diberi kesempatan oleh Allah untuk terus hidup di muka bumi ciptaan Nya... Tahun 2010 ini akan aku tinggalkan dengan begitu banyak kenangan yang amat berharga Yang pasti azam aku tidak akan berubah pada setiap tahun... Azam aku adalah sentiasa membuat ibu bapa & keluarga aku bangga dengan apa sahaja yang baik aku lakukan... Aku sentiasa berdoa agar orang2 yang aku sayang & cintai disekeliling aku sentiasa di murahkan rezeki, dilindungi Allah, panjang umur, sihat sejahtera, berjaya di dunia & di akhirat & mendapat keredhaan Allah...Ku doakan kepada semua akan beroleh kejayaan pada tahun 2011... Semoga kita berhijrah ke arah yang lebih baik.... Amin... Selamat tinggal tahun 2010...

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...