• Home
  • Facebook
  • Twitter
  • Sykpe
  • Myspace
  • Friday, February 18, 2011

    Cuti Pertengahan

    Salam.
    Sedar tak sedar cuti pertengahan sem da sampai. Semua bebanan di kolej habis aku tinggalkan kat sana.
    Bermulalah episod kemalasan aku kat rumah. kompem-kompem kene bebel dengan mak aku .
     "Rupa-rupanya macam ni lah ko kat sana ye. Dengan bangun lambat, apa nak jadi la. Tolong la apa yang patut kat rumah nie"
    Ayat ni yang biasa aku dengar setiap cuti. Apa pon kita sebagai anak ikut je apa kate die. Perkara yang mak aku paling tak suke bangun pagi , kalo pagi tu dalam pukul 8 atau 9 tak apa lagi , nie matahari tercacak atas kepala rilex je. Macam tak ada perasaan, rasenye kalo rumah terbakar tu da tak payah bangun da. tido la ko dalam tue sampai kiamat .Hahaha..Tapi macam mane nak isi masa cuti ni??
    • Main badminton
    • Berkelah
    • Surf internet
    • Tengok wayang
    • Memancing
    • Main game
    • Menonton tv sepanjang hari 
    Ini la rutin harian yang diulang hari ke hari sepanjang cuti sem ni.Agak2 kalau tiap2 hari macam ni kompem bosan.

    1 comment:

    1. hye..
      singgah cni..

      jom join GA blog sy..

      http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

      ReplyDelete

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...